Radiostacja Hardcore Crew - Forum


<spis tematów>

temat:  ...siaua baba mak... 

kremloff
17.09.2003,17:14

http://www.szustoff.art.pl/

zapraszam :)

kubañczy
17.09.2003,20:30
buterfly - sooooo sweet

pare oryginalnych kompozycji


/fciąż mam bertranda w głowie , lubie portret/

fajne to :-)))


kubañczy
17.09.2003,20:40
lakoniczine, subiektywnie oczy wiście


nierymek
17.09.2003,22:38
rewa, koleżanko :)

di
18.09.2003,08:01
o stara..
super!
piękne!


Krzyszt0f
18.09.2003,08:04
sensacja!

R1
18.09.2003,08:40
Jest pare fajnych fotek.
Nie jestem krytykiem fotografi więc mogę sie mylić, ale odnoszę wrażenie że niektóre zdjęcia są oryginalne gdyż nie są robione przez wieloletniego, znudzonego, artystycznie poprawnego forografa, ale przez kogoś kto szuka czegoś choćby odrobinę interesującego w zwykłym świecie. Dziwnie to ująłem, ale raczej miała być pozytywna uwaga. Przykładowo zaciemnione wnętrze zwykłego pociągu a zza szyby wyglądająca twarz aktora w 4-oscarowym filmie. Środki tak proste, tak codzienne, ale w tym zestawieniu intrygujące. Albo dla przykładu "sztuka ulicy" (to zdjęcie nawiasem mówiąc osobiście bym wyciął, bo troszeczke psuje nastrój stworzony innymi zdjęciami a i kompozycja nie jest najlepsza).
Osobiście dział horizon podoba mi się najbardziej - po prostu lubię ładne, nie wyidealizowane obrazki. Świetny jest roof_top_sunset.

Przy okazji zapraszam do galerii moich zdjęć:
http://onephoto.net/portfolio.php3?id_autora=4594

pilaar
18.09.2003,10:06
kremloff, piekne!

zoa
18.09.2003,12:34
szustoff musisz miec na stronie kontakt do siebie

zoa
18.09.2003,12:34
R1

masz strasznie pocztowkowe zdjecia!!!

R1
18.09.2003,13:36
zoa: taaaaaak, które? ;P

mateosh
18.09.2003,16:40
ten tego... http://fotoblog.undaar.art.pl :DD

kremloff
18.09.2003,21:34

kuba, foto czy Mika?
;)
juz jednemu zadwalam takie pytanie ;)

buhszku, jaka rewa? nie ma foto z rewy a w sumi mialam jakie jedno ciekawsze...

di :)*

krzys, besss przesadyzmu, proszszszsz ;)